Ook wij zijn erin gestonken…in de oplichtingspraktijken van QubeParking. Via Groupon leerden wij hun kennen maar mijn vrouw besloot rechtstreeks de tickets bij QubeParking te kopen. Netjes waren wij op tijd op het afgesproken punt op Schiphol waar onze auto opgehaald zou worden (of iets dergelijks). Maar neehoor … er kwam niemand. Toen maar gebeld (0,45 ct per minuut) en na een keuzemenu een irritant muziekbandje moeten aanhoren … niemand aan de lijn gekregen. Uiteindelijk maar in allerijl naar Schiphol Lang Parkeren (P3) gereden. Toen moet spoed naar het vliegtuig rennen. Ik had me mijn start van mijn vakantie wel anders kunnen voorstellen. Wat een Penoza 2015 dat Qube Parking…zo zielig…mensen oplichten voor een bedrag netjes onder de 100 euro. Maar die eigenaar zal wel denken: massa is kassa. En dan nu zo'n trieste site in de lucht gooien dat alles goed komt. Sorry hoor … maar ik vind dit echt laag om mensen op te lichten waarvan je weet dat ze toch echt weg moeten (ze moeten immers hun vliegtuig halen). Ook erg dom van ‪#‎Groupon‬ zal de hun naam liëren aan een dergelijk frauduleus bedrijf. Ik ben benieuwd hoe dit afloopt.