Waar komt de beat van het nummer van Pitbull ft. Christina Aguilera vandaan?

Tussen onder andere minuut 0.44 en 0.54 en tussen 2.08 en 2.19 is een beat te horen die me erg bekend voorkomt van een andere nummer. Weet iemand welk nummer ik hier bedoel? Alvast dank voor uw antwoord!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
Amadea
11 jaar geleden
Oh ja, inderdaad heel bekend! Maar waarvan?

Het beste antwoord

Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat is 'm. Dankjewel!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ach ja, die zitten met de zelfde vraag.
http://www.goeievraag.nl/vraag/entertainment-muziek/muziek/schrijf-lied.421121