Zijn er nog *echte* hetero vrouwen? En zo ja, is dat nog steeds de meerderheid?

Hallo, rare vraag misschien, maar ik stel deze vraag omdat dit me nogal in de war brengt. Ik ben zelf een jonge hetero man, maar in tegenstelling tot veel andere mannen vindt ik dat hele "bi-schierige"/bisexueele gerotzooi van vrouwen helemaal niet opwindend. Ik zie en hoor het overal om me heen. Zijn wij mannen niet interessant genoeg, in het algemeen? Ik vraag me af; zijn er nog wel 100% heterovrouwen, of hebben ze allemaal lesbische fantasieen/experimenten/gevoelens?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

Ja hoor, en ik ken er zat. Maar zoals Suzy al schreef, zit er tussen de twee uitersten (100 % hetero, 100 % homo) een heel scala van mensen die wel enigszins tot vrij sterk gevoelens heeft bij sex met het eigen geslacht. Soms alleen in de fantasie, en steeds vaker ook in de praktijk.

Het gekoketteer met lesbische sex van de laatste jaren is echter bij úitstek een uiting van heterosexualiteit, en heeft nadrukkelijk de bedoeling mannen helemaal gek te maken. Maar blijkbaar dus niet alle mannen. Gelukkig maar ; smaken verschillen.

Échte bixesualiteit ,waarbij iemand in potentie zowel voor een vrouwelijk als een mannelijke levenspartner zou kunnen kiezen afhankelijk van op welk 'mens' hij of zij verliefd wordt, komt veel en veel minder voor. En ik heb ook ondanks het hedendaagse gekoketteer niet de indruk gekregen dat in die situaties mensen vaker zijn gaan 'kiezen' voor een homo-relatie.

Het is inderdaad een klein beetje een modeverschijnsel. In alles heb je tegenwoordig mode (omdat mensen elkaar aansteken) en dus ook in sex. In de jaren 60/70 was het partnerruil en groepssex, in de jaren 80/90 had je veel leer en soft SM, en zo zijn momenteel inderdaad zoenende vrouwen, geschoren geslachtsdelen en anale sex weer even flink in de mode. Dikke kans dat dat over een paar jaar weer wat anders is.

Maar al met al blijven er meer dan genoeg mensen over voor wie al die 'rare fratsen' niet hoeven (de meerderheid, schat ik) en zou ik me nog even nergens zorgen over maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat betreft dat "mannen helemaal gek maken", ik heb dat nooit kunnen snappen. Wat ik ook niet snap, is dat vrouwen dan feitelijk dingen doen die tegen hun heterosexualiteit ingaat, simpelweg om mannen op te winden. Kijk, ik kan me voorstellen dat een klein percentage bi-schierig/sexueel is, zeg ruwweg zo'n 10 a 15% ofzo, maar ik lees soms dingen van: "alle vrouwen zijn bi of nieuwschierig" of dat er minstens 70% op die manier over denkt. Maar wat ik me afvraag; zijn nu bijna alle vrouwen nou zo ontzettend benieuwd naar dit gebeuren, en zijn mannen gewoon niet interresant ofzo? Ik bedoel, ik heb zelf nooit gefantaseerd of iets dergelijks over een andere man.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Alle vrouwen" is gewoon niet waar. Ik denk wel dat de laatste generatie vrouwen meer is opgegroeid met het idee dat het normaal is of erbij hoort, en in een klimaat waarin je inderdaad eenvoudig kunt experimenteren, en dat aantal van 70 % zou best eens aardig kunnen kloppen als ik zo in mijn omgeving kijk (en dat zijn toch al wat 'oudere' vrouwen, 40 +). Dat gaat echter vaak niet verder dan fantaseren of eenmalig uitproberen, het neemt lang niet altijd concrete vormen aan.
Ik denk dat het momenteel een beetje gehypt / gevoed wordt ook door de media, met bekende vrouwen die elkaar zonodig in het openbaar moeten zoenen enzo. Gewoon allemaal publiciteit. Niks van aantrekken. Het schijnt een soort ''algemene fantasie'' van mannen te zijn om met twee vrouwen tegelijk naar bed te gaan ; in de praktijk valt het aantal mannen dat dat ook echt wil / kan trouwens vies tegen, kan ik je vertellen. En natuurlijk is dat niet de fantasie van alle mannen ; geloof niet wat de media of de porno-industrie je probeert te vertellen. Uiteindelijk hebben de meeste mensen gewoon hun leven lang heterosexuele vanillesex, en zijn daar dik tevreden mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Juist. Heb het met veel vrouwen erover gehad, en de "gemiddelde" dame is nog steeds "strictly dickly", zoals ze dat noemen, maar die komen niet in beeld.

Andere antwoorden (16)

Ja hoor.
Ik ben een hetero vrouw bv.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuke naam heb je...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nl. Snelweg
Ik denk dat überhaupt weinig *mensen* 100% hetero (of 100% homo) zijn. Het verschil is dat het voor vrouwen steeds meer geaccepteerd is om te experimenteren, terwijl onder hetero mannen je nog steeds geacht wordt iedere vorm van mannelijke homoseksualiteit een beetje vies te vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iemand die heteroseksueel is valt op mensen van het andere geslacht. Dus mannen die op vrouwen vallen en vrouwen die op mannen vallen zijn allemaal heteroseksueel. Dit zegt dus iets over de seksuele geaardheid van mensen...!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Huh ? Leg uit.....of je homo- of heterosexueel bent zegt toch juist ALLES over je sexuele geaardheid ???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat Huh?
Zoasl een lesbisch vrouw kan dus ook een hetero vrouw zijn.
en een Homo kan een hetero msn zijn..!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ah, bedoel je zo.
Ik denk inderdaad dat je in je uiteindelijke partnerkeuze (als het daar van komt) een volstrekt heterosexuele keuze kan maken, maar dat zegt niks over je volledige geaardheid. Zeker in het verleden waren er heel wat homoseksuelen, vooral mannen, gewoon getrouwd, om naar de buitenwereld de schijn op te houden en zo minimaal twee mensen doodongelukkig te maken. (Want dat hou je niet je hele leven vol). Een lesbische vrouwen is een lesbische vrouw, daar verander je niks aan. Maar heel veel hetero-vrouwen vinden het wel degelijk leuk om ook met een andere dame te vrijen. Dan BEN je op dat moment niet 100 % lesbisch, maar ook niet 100 % hetero - want dan zou sex met vrouwen je niet trekken. Heel veel mensen, de laatste jaren vooral vrouwen, maar in de toekomst sluit ik ook mannen niet uit, vinden het leuk om te experimenteren met die homosexuele gevoelens, zonder een andere partnerkeuze te maken. Je gevoelens zeggen dus wel iets over je geaardheid, maar niet over wat je daar vervolgens mee doet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toch is het weer het 'klok en klepel' verhaal, er wordt gevraagd 'zijn er nog echte hetero..." en hij komt met een uitleg over wat het woord heteroseksueel betekent.
Als een vrouw ook verliefd kan worden op een andere vrouw, er ook een vaste relatie mee kan hebben net zoals ze dat met een man zou kunnen hebben, dan pas vind ik iemand echt bi-sexueel.
Alleen maar vrouw-vrouw sex is voor de lust, de ***ligheid, uit nieuwsgierigheid om een fantasie waar te maken, en heel vaak voor het opwinden van de man ook nog.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja oke, maar als ik het heb over heterovrouwen bedoel ik dat echt hetero, dus. Die er niet aan moeten denken om het met een andere vrouw te doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, die zijn er ook meer dan genoeg. Maar die zie je niet in de media, of ze worden afgeschilderd als een soort frigide keukenmiep. Het zijn ook echter volslagen normale, antrekkelijke vrouwen die er niks van moeten hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja natuurlijk bestaan die, in overvloed!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
GEI toch ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha goldenten bedankt voor de aanvulling
Het lijkt wel een Hype momenteel, je hebt gelijk.. komt misschien ook door al die vrije party's van de laatste tijd.. alles kan alles mag image.. hoe noemen ze het ook alweer.. swingers?? volgens mij gaat het hier niet alleen om partnerruil maar ook het experimenteren met elkaar..vooral vrouwen, en naar horen schijnt het dat mannen het toch erg opwindend vinden om 2 vrouwen met elkaar te zien..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jawel hoor !
Ik ben een 100% hetero vrouw.
Ik kan een vrouw best wel mooi vinden, maar niet begeren ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vreemd, ik vind bisexuele vrouwen wel erg opwindend, als ze tenminste qua uiterlijk ook nog een beetje te hachelen zijn. Toch zie ik alleen maar honderd procent hetero vrouwen om me heen, die nooit eens een potje met elkaar gaan zoenen.

Kortom, ik zou me niet zoveel zorgen maken als ik jou was.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hey, natuurlijk zijn er hetero vrouwen! Dat je het meer ziet komt vooral door de media tegenwoordig.
Het is net als ander nieuws. Honderd jaar geleden, als er een ramp was in indonesie of zo, dan duurde het drie weken voor dat nieuws ons bereikte, nu rapporteren ze doorlopend, en zie je dus meer, vaker, en ook dingen die je niet weten wilt.

Alles kan en mag tegenwoordig, maar daardoor ontstaan er ook momenten dat mensen zich afvragen van goh, is er in de wereld nog iemand normaal?

Ikke hetero!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Fijn om te horen, en tja, of het idd door de media komt... Ik hoop 't eigenlijk.
Ja, Tuurlijk , maar je ziet het inderdaad wel steeds vaker dat vrouwen "dingen" doen met andere vrouwen. Ik denk dat ze dat doen omdat mannen het sexy vinden als 2 vrouwen iets met elkaar doen. Ze krijgen dan aandacht van die mannen en voelen zich misschien wat zelfverzekerder als ze die aandacht hebben gehad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ze dat voor mijn neus zouden doen zouden ze die aandacht dus kunnen vergeten. Ik bedoel, ik ga ook niet met een andere gast lopen zoenen omdat die meid die ik leuk vind dat toevallig lekker vindt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@BIDW
"Als ze dat voor mijn neus zouden doen zouden ze die aandacht dus kunnen vergeten."
Juist! Toen ik jong was, joegen mijn beste vriendin en ik vervelende jongens juist expres weg door te gaan zoenen!
Misschien wordt daar nu anders tegenaan gekeken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, blijkbaar. Ik ben juist een best wel.. nou ja, verlegen is een groot woord, ik denk dat voorzichtig beter klinkt. Dus als een vrouw dat zou doen om me weg te jagen snap ik niet wat er dan zo vervelend aan me is :x
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als twee meisjes uitgebreid voor jou gaan zoenen, kun je dat zien als "we zijn niet geïnteresseerd".
Maar zoals ik uit andere reacties begrijp, kan het ook betekenen dat ze jou juist aan het opwarmen zijn.
Ik kan je hier niet in raden, sorry..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat een onzin: sommige vrouwen doen dat om te provoceren. Daarom lieten Paris Hilton en Brtiney Spears hun poeje open en bloot (vooral dat laatste) fotograferen toen ze uit de taxi stapten. Dat ging niet per ongeluk.
Ja, hier ook nog een 100% hetero vrouw.
Bij de gedachten alleen al iets met een andere vrouw te moeten doen ga ik over mijn nek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor, alle hetero vrouwen zijn uitgestorven, net zo als alle hetero mannen. Wil je met me naar bed schat (aannemende dat je een man bent) en rekening houdende met het feit dat iedere man een homoman is. ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de echte vraag moet zijn: zijn er nog *echte*
homosexuele vrouwen?
ik denk niet dat er ooit homosexuele mensen zijn geweest.
ik heb er geen onderzoek naar gedaan, maar voor zover ik weet zijn er ook geen homosexuele dieren.
dieren leven op instinct, net als dat wij dat deden, vroeger.
omdat wij "slimmer" zijn geworden hebben we bepaalde ideeen ontwikkeld en hebben we onze instinct naast ons gelegd.
homosexueel is dus niet van nature, maar alleen maar een idee.
hadden we onze instincten nog zouden er ook geen homosexuele mensen zijn.

(ik wil er nog even bij zeggen dat dit niet antihomosexueel is, maar alleen maar een theorietje.)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben hetero en dat zal ik ook blijven.Ik houd wel van vrouwen en zeker van mijn vriendinnen ik knuffel ze ook uit liefde maar dat is toch op een andere manier .Zonder dat ik daar sexuele verlangens bij heb.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die BeetjeInDeWar;

Mannen of vrouwen die experimenteren buiten hun eigen geaardheid zijn daarmee echt nog niet ho of bi. Het kan gewoon voor de kick gebeuren, of om bevestigd te zien dat ze wel degelijk 'echt' he zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja en ik ben d'r een van. Ben voor de volle 100% hetero.
Er lopen ook in mijn ogen best mooie vrouwen rond hoor, maar ik kan er niet opgewonden door raken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De 100% hetero vrouwen zijn aan het uitsterven, het is namelijk heel erg trendy om bi te zijn onder vrouwen of op zn minst bi-schierig. 9 op de 10 vrouwen heeft al eens een seksuele ervaring met een andere vrouw gehad of is het van plan te proberen.

Ze willen me alleen nooit zeggen wanneer en waar is dat is nou jammer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe kom je aan die cijfers, man? xD
Nee, ff serieus, ik denk dat ik het inmiddels wel door heb. De media laat al dit soort geintjes heel erg naar voren komen, maar het overgrote gedeelte van de dames is gelukkig nog, zowel in gedachten als in de praktijk 100% "he" te zijn. Zou een beetje raar zijn waarschijnlijk, alle vrouwen bi, meeste mannen hetero... Het wordt aangedikt, en van de "gemiddelde" (hetero) vrouw hoor je niet veel.